Redakcja kreatywna Grafy i Litery
Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Redakcja kreatywna Grafy i litery Martyna Maj z siedzibą w Szczecinie, ul. Wacława Felczaka 4/5 / 13, kod pocztowy 71-417, adres e-mail: redakcja@grafyilitery.pl, tel. +48 663-340-360

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej grafyilitery.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie Redakcja kreatywna Grafy i litery Martyna Maj z siedzibą w Szczecinie, to: adres korespondencyjny ul. Wacława Felczaka 4/5 / 13, 71-417, Szczecin, adres e-mail:redakcja@grafyilitery.pl, tel. +48 663-340-360, formularz kontaktowy dostępny na stronie grafyilitery.pl, infolinia +48 663-340-360.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

  • Start
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • szybka wycena
  • grafy i literyLista hashtagów na #halloween

    które możesz wykorzystać w swoich postach

    Media społecznościowe zalała już fala postów w klimacie halloween, a prawdziwe apogeum dopiero nadejdzie. Im bliżej 31 października, tym w sieci pojawiać się będzie coraz to więcej zdjęć dyni, nietoperzy czy czarnych kotów. Jako źródło inspiracji internauci szczególnie upodobali sobie Instagram. Nic dziwnego, aplikacja jest prawdziwą kopalnią pomysłów, jeśli chodzi o popularne, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, święto. Jedno kliknięcie pozwala przenieść się w świat tysięcy propozycji mrocznych kostiumów, przepisów na krwawe paluszki, niebanalnych dekoracji i makijaży niczym z horroru. Jak jednak publikować, by ze swoimi treściami dotrzeć do jak największej liczby użytkowników? Nic prostszego – trzeba dać się odszukać. Brzmi oczywiście, ale jak ta teoria przekłada się na praktykę?

     

    Do segregowania treści na Instagramie służą hashtagi. Pozwalają one kategoryzować tematykę postów i dotrzeć do nowych followersów. Hashtagi powinny jednak dość precyzyjnie opisywać to, co faktycznie znajduje się na danym zdjęciu. Odbiorcy nie lubią czuć się oszukiwani. Jeśli w poszukiwaniu konkretnej frazy trafią na post, który został opisany wprowadzającymi w błąd hashtagami, prawdopodobieństwo, że zaobserwują profil i pozostaną na dłużej, jest znikome. Dobrze jest też mieć na uwadze, jak dużych hashtagów używać. Podczas wpisywania hashtagu, wyświetla się przy nim liczba. Informuje ona o tym, ile razy dany hashtag został użyty na Instagramie. Paradoksalnie więcej nie znaczy lepiej. Dla przykładu, hashtahu #halloween użyto dotąd ponad 77 milionów razy, a liczba ta z każdym dniem wzrasta. Szansa, że nasze zdjęcie zostanie zauważone wśród tych dziesiątek milionów jest więc minimalna. Używając mniejszych, ale nadal osadzonych w konwencji halloween hashtagów, dajemy więc większą możliwość wyszukania naszych treści. 

     

    Przygotowaliśmy dla Was gotowe listy hashtagów związanych z tematyką halloween. Zostały one podzielone według ilości użyć; wybraliśmy jednak takie, których liczba nie przekracza miliona. Niektóre są ogólne, inne dotyczą make-up’u czy dekoracji – wybierajmy więc te, które rzeczywiście pasują do zdjęcia.

     

    100-250 tys.

    #halloweenlover

    #halloweenfood

    #lovehalloween

    #halloweenready

    #october31

    #halloweenseason

    #instahalloween

    #halloweencandy

    #halloweenvibes

    #halloweenideas

     

    250-500 tys.

    #halloweenmakeupideas

    #halloween2019

    #ilovehalloween

    #halloweennight

    #halloweendecorations

    #halloweeniscoming

    #halloweencostumes

     

    500 tys.-1 mln

    #halloweennails

    #halloweentime

    #halloweenfun

    #halloweendecor