Blog - Redakcja kreatywna Grafy i Litery
Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Redakcja kreatywna Grafy i litery Martyna Maj z siedzibą w Szczecinie, ul. Wacława Felczaka 4/5 / 13, kod pocztowy 71-417, adres e-mail: redakcja@grafyilitery.pl, tel. +48 663-340-360

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej grafyilitery.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie Redakcja kreatywna Grafy i litery Martyna Maj z siedzibą w Szczecinie, to: adres korespondencyjny ul. Wacława Felczaka 4/5 / 13, 71-417, Szczecin, adres e-mail:redakcja@grafyilitery.pl, tel. +48 663-340-360, formularz kontaktowy dostępny na stronie grafyilitery.pl, infolinia +48 663-340-360.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

  • Start
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • szybka wycena
  • grafy i literyBlog

    BIO na Instagramie

    co to jest i jak je napisać?

    12/06/2019

    Wśród treści na Instagramie, zwłaszcza tych publikowanych przez blogerki, influencerki czy osoby publiczne, często możemy spotkać się z enigmatyczną informacją "link w bio". I choć na temat Instagrama powiedziano już wiele, a każdego dnia powstają dedykowane mu szkolenia, webinary czy ebooki, w komentarzach pod tego typu komunikatami niejednokrotnie znaleźć można pytanie: a co to właściwie jest to "bio" i gdzie tego szukać? Ponieważ jest to jeden z elementów, które jako pierwsze wyświetlają się na profilu, warto zadbać, by przyciągnął odbiorcę, zatrzymał jego uwagę i sprawił, by potencjalny obserwator pozostał z nami na dłużej.

    więcej

    Jak zorganizować konkurs na Facebooku

    zgodnie z prawem i regulaminem serwisu?

    16/05/2019

    Wyobraźmy sobie sytuacje, w której od jakiegoś już czasu prowadzisz fanpage. Fanów przybywa bardzo powoli i zdecydowanie nie są to ilości, które mogłyby Cię satysfakcjonować. Podejmujesz więc szybką decyzję ?zorganizuję konkurs!? ? i natychmiast przechodzisz do jego realizacji. Nie zastanawiasz się szczególnie nad formą, w jakiej mógłby przebiegać, przecież to nie może być nic trudnego. Oczywistym jest dla Ciebie, że zabawa będzie polegała na polubieniu i udostępnieniu postu konkursowego oraz oznaczeniu w nim jak największej ilości znajomych, a o wyborze zwycięzcy rozstrzygnie losowanie. Na pewno doskonale kojarzysz taką formułę, bo na Twojej tablicy przynajmniej raz dziennie przewija się post udostępniony przez któregoś z przyjaciół, który właśnie bierze udział w zawziętej grze o voucher do restauracji, poduszkę, bilety do kina albo kubek z logo lokalnej firmy. Stwierdzasz, że skoro wszyscy organizują takie konkursy, to i Ty możesz, ale czy zdajesz sobie sprawę, że tym samym nie tylko łamiesz regulamin Facebooka, ale postępujesz niezgodnie z prawem?

    więcej

    GiL ocenia styl #1

    czyli audyt profilu Obuwie Kosakowo

    12/06/2019

    Jakiś czas temu na naszym fanpage?u opublikowaliśmy post, pod którym zainteresowane osoby mogły w komentarzach zgłaszać swoje firmowe profile do bezpłatnego audytu. Ilość zgłoszeń i różnorodność branż przerosły nasze oczekiwania. Właściciele rozmaitych działalności - od fotograficznych, poprzez modowe, kosmetyczne, muzyczne, kulinarne, na motoryzacyjnych kończąc - zwrócili się z prośbą o subiektywną ocenę ich działań na Facebooku. Powodów argumentujących chęć przystąpienia do audytu było wiele, konsekwentnie jednak sprowadzały się one do stwierdzenia: "staram się, ale mi nie idzie".

    więcej