Oferta
Wybierz nas z najlepszej strony
Zasadniczą kwestią, którą musimy ustalić na początku współpracy, jest określenie celów, jakie będziemy realizować. Od tego uzależnimy działania i dostosujemy je tak, by przyniosły jak najbardziej efektywne rezultaty dla Twojej firmy. Każda marka ma swoją specyfikę, a my - w zależności od potrzeb - ukierunkujemy jej komunikację w mediach społecznościowych.
Jakie cele realizujemy:
- Kreowanie wizerunku firmy
- Budowanie zaangażowanej społeczności
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Zwiększenie rozpoznawalności marki
- Działanie sprzedażowe
Kiedy określimy już cele, możemy przejść do kolejnych etapów naszej współpracy. Działania rozpoczniemy od dokładnego poznania Twojej firmy - jej specyfiki, rynku i branży, w obrębie której funkcjonuje oraz dotychczasowemu istnieniu w sieci i poza nią. Przeanalizujemy, w jaki sposób marka do tej pory porozumiewała się z klientami, jakimi kieruje się wartościami i jakie są jej główne założenia. Przyjrzymy się również aktywności marketingowej konkurencji, by wreszcie opracować strategiczną koncepcję działań i przygotować plan komunikacji w mediach społecznościowych.
Zdecyduj, że to my wykreujemy wizerunek Twojej firmy w mediach społecznościowych
Zajmujemy się kompleksową obsługą komunikacji firm w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie i innych portalach. Od podstaw zaplanujemy strategię działań, dobierzemy odpowiednie narzędzia, stworzymy treści i przygotujemy materiały graficzne, zajmiemy się moderowaniem komentarzy i wiadomości oraz konfiguracją i monitorowaniem reklam. Zadbamy więc o grafy i litery, ale to dopiero początek!
Jakie działania możemy Ci zaproponować:
- Zaplanowanie komunikacji dopasowanej do wyznaczonych celów i strategii rozwoju firmy
- Tworzenie treści i kreacji graficznych w różnorodnych formach, przy użyciu legalnie zakupionego sprzętu i oprogramowania
- Bieżąca moderację komentarzy, recenzji i wiadomości prywatnych
- Konfigurację kampanii reklamowych i monitorowanie ich przebiegu
- Zarządzanie budżetem reklamowym
- Realizowanie innych działań wpływających na zwiększenie zaangażowania fanów oraz pozyskanie klientów i zbudowaniem z nimi relacji
- Okresowe raportowanie działań
Dodatkowo:
- Realizowanie sesji fotograficznych na potrzeby mediów społecznościowych
- Organizowanie konkursów zgodnych z regulaminem portali społecznościowych i z prawem polskim
- Nawiązywanie współpracy z influencerami